به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- سابقه کار: حداقل ٣ سال مرتبط با موضوع فعالیت در سمت مورد نظر
- گواهینامههای حرفهای: افرادی که موفق به گذراندن دورههای اداری کانون کارگزاران شدهاند در اولویت قرار دارند
- شرایط تخصصی: مسلط به اصول بایگانی، مکاتبات اداری اتوماسیون اداری و مجموعه Office، آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه، پاسخگویی به تمامی تلفنها، پیامها، ایمیلها و نامههای دریافتی
- سایر شرایط: دارای حسن سابقه، منظم، روابط عمومی خوب و توانایی کار گروهی، ظاهری آراسته، متعهد و پیگیر، دقیق و مسئولیتپذیری
رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
fundmanager3000@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما